fbpx
 

Legyen ügyviteli rendszere pályázati forrásból - a FRIK ERP rendszerrel

CRM| LEAD | PROJEKTMENEDZSMENT| HIBAJEGY| MUNKALAP | 

PÉNZÜGYI STATISZTIKÁK | TERMÉKKEZELÉS | RAKTÁRKEZELÉS | HR MENEDZSMENT | SZÁMLÁZÁSI INTEGRÁCIÓ

Szeptembertől indul az Ipar 4.0 program, a digitális jólétért

A gazdaságban a digitális átalakulásra való vállalati és munkavállalói felkészülés a versenyképesség kulcsa. A GINOP PLUSZ 2.1.3-24 program célja a kis- és középvállalkozások (KKV-k) innovációs képességének fejlesztése és támogatása Magyarországon. A támogatás révén a KKV-k lehetőséget kapnak új technológiák és innovatív megoldások kifejlesztésére, amelyek hozzájárulnak a gazdasági növekedéshez és a munkahely-teremtéshez. A program különös figyelmet fordít a technológiai megoldások alkalmazására, a digitalizáció előmozdítására, valamint a fenntartható fejlődés biztosítására.

A pályázat első szakasza 2024.09.03 és 2024.09.30 között nyújtható be.

A támogatást az innovációhoz, digitalizációhoz kapcsolódó projektelőkészítési, projektmenedzsment tevékenységre, hardver, valamint szoftver megvalósításához

A projekt keretén belül az üzleti folyamat digitalizálásához kapcsolódó tevékenységek, hardverek, illetve szoftverek elszámolhatók, beszerzései támogatást nyújtva a KKV-k számára.

Image
Image

FRIK ERP rendszerrel a digitális jólétért

A FRIK ERP rendszer komplex megoldást nyújt folyamatai digitalizációjához.

  • Sales támogató CRM funkciók (lead, hibajegyek generálása, ajánlat, megrendelés)
  • Számlázási integráció (a rendszerünkbe be van kötve többek között a számlázz.hu, billingo, evolut, stb)
  • HR menedzsment (Személyes és munkaügyi adatok tárolása, jogosítások kezelése, szabadság, munkaidő-nyilvántartás, feladatok automatizálása)
  • Automatizált partnerkezelés, cégjelző API segítségével könnyedén, gyorsan rögzítheti partnereit
  • Komplex termék és raktárkezelés
  • Központosított e-mail kezelés
  • Ticketing (e-Ügyfélszolgálat), a könnyebb, gördülékenyebb ügyfélkommunikációért
  • Projekt teljeskörű menedzselése, a beérkező érdeklődéstől egészen a számlázásig
  • Munka és a munkához tartozó munkalapok rögzítése, dokumentálása
  • Pénzügyi statisztikák

Miért érdemes minket választani?

Miért érdemes minket választani?

  • Több nyertes pályázaton vagyunk túl, számos partnerünk 2017 óta, a mai napig napi rendszerességgel használja ügyviteli rendszerünket.
  • Sikerdíjas pályázatírót tudunk ajánlani
  • Ingyenes bemutatót és demót tudunk biztosítani, hogy eldönthesse, ez-e a számára megfelelő rendszer
  • Informatikai tanácsadást is igényelhet, szakértő kollégákkal kiválasztva, hogy az ügyfelek számára mely pályázatok lehetnek a legmegfelelőbbek.
  • Igény szerint sikerdíjas pályázatírót tudunk ajánlani
Image

Érdekli? - Kérjen időpontot bemutatónkra!

Ha bármilyen további kérdése van, keressen minket bizalommal az ugyvitel@frik.hu e-mail címen.

Rólunk

A Fehér Rendszerház Informatikai Kft. 2008-as megalakulása óta magabiztosan fejlődve képviseli a szakértelmet és a megbízhatóságot az informatikában.

Mindig rugalmasan kezeljük a partnereink igényeit, és a teljes munkafolyamat során konzultálunk velük minden részletről. Tehát már akkor érdemes felkeresnie minket, ha még csak a tervezés korai szakaszainál jár, hiszen mi az elképzeléseihez alkalmazkodva tudunk olyan megoldásokat felkínálni, amikre Önnek tapasztalataink alapján szüksége van.

Mi is jelenleg azt a Projektirányítási Rendszert használjuk, aminek az előnyeit részletezzük az oldal menüpontjai alatt. Éppen ezért rengeteg tapasztalatot meg tudunk osztani Önnel a tényleges gyakorlati használattal kapcsolatban.

Számos helyzetben szükségünk van arra, hogy akkor is kiválóan tudjunk egymással dolgozni, ha éppen nem ugyanonnan végezzük a munkánkat. Ha Ön is szeretné ezt a stabilitást, és rugalmasságot a cége életének részévé tenni, keressen minket!

Facebook

Nyitvatartás

Alább tekintheti meg elérhetőségeinket

Telefon: +36 70 360 2777

Email: info@projectsystem.eu

Nyitvatartás: 

Hétfő - Csütörtök: 09:00-17:00

Péntek: 09:00-16:00

 

opten minosites a hun 2022